nedir net « »
1546. birkaç gündür tek kullanımlık nickli yazar ya da yazarlar tarafından nabzı yoklanan sözlük.

(bkz: gözüm üstünüzde) *
1545. geçmişin gizlendiği sözlük. yıllar önceki sohbetler, tanımlar, mesajlar ve diğer herşey... çok güzel günleri olmuştur, çok kötü günleri de olmuştur. ama şimdi ayvalık'ta, saçma sapan bir kafeden girdiğim sözlüktür kendisi. nerden, niye, nasıl aklıma geldi, hiçbir fikrim yok. çok şeyler değişmiş be sözlük. hayatım, saçlarım, sevdiklerim, üzüldüklerim, herşey değişmiş, çok değişmiş. bu kadar değişime nasıl ayak uydurdum, nasıl ayakta durdum gerçekten bilmiyorum be sözlük. geçmiş geri gelsin istiyorum, geçmişteki dostluklar geri gelsin istiyorum. şimdilerde bir otel odasında yalnız başıma duvarlara bakıyorum,iş değiştirdim, belki de bana en uygun olmayan işi yapıyorum. tüm benliğimden sıyrılmışım gibi geliyor, tüm savunduklarımı yiyormuşum gibi geliyor. o zamanki harmanliğim şimdi başka bir hamanlığa evrildi. o zaman harman kaldıklarım farklıydı şimdikiler bambaşka. şimdilerde geçmişe harmanim. iki kelimeyi bir araya getirip de yazamıyorum artık, gitti, bitti... görüşürüz sözlük, belirsiz bir zamana kadar hoşcakal. öpüyorum gözlerinden.
1544. kasvetle neşe arasında.
1543. (bkz: kalp masajı)

(bkz: math)
1542. suyun altında nefessiz ilerlerken birden yüzeye çıkıp derin bir nefes almak ve bunu kimsenin bilmediğini bilmek.

insan bazen kendine derin bir nefesi bile çok görüyor.
1541. arada sırada akla gelip girilmesi güzel, ilk göz ağrım...
1540. aslında hayatlarımız gibi kalabalık ama bir o kadar da kimsesiz. elimizi uzatsak tutacağımızı, seslensek duyuracağımızı sandığımız insanlarla çevrili hayatımız gibi bir sanrı.


ve farkındalıkların sanrıları yenemediği bir garip düş.
1539. kendimi bulmuştum la ben burda.

organize olabileceğimiz fikrini buldum mesela. olduk, çok da eğlendik de. (4 temmuz)
karşımdaki bilmese de aşık olabileceğim fikrini buldum. oldum, çok da acıdı içim.
normal insanlar gibi sevgili olabileceğim birini buldum. olduk, bok ettim :)
İçimden geçenleri yazacağım bir yer buldum. yazdım, bok ettim :)
yazdıklarımı başkalarının okuduğunu farkettim, beğenildim. götüm kalktı.
beraber çalışabileceğim birini buldum. Çalıştık, bok ettik :)
buradan edindiğim arkadaşlıkları hayatımın diğer kısımlarına taşıyabileceğimi farkettim. taşıdım, iyi ettim. aranızda nikah şahitliğini yaptığım insan var lan. (Çaktırmayın ama benim şahitliğim sayılmıyor oğlum. yok hükmünde sizin nikah)
esrar içtim mesela buradan birileriyle. rakı içtim, bira içtim, tekila içtim, şarap içtim, nuri alço içtim. (o neydi amınakoyim sabahına kadıköy rıhtımında çadırda uyandım ulan.
kardeşimle kardeşten çok arkadaş olduğumu burası sayesinde farkettim. en yakın arkadaşımı buldum.

Çocuktum ben buraya ilk geldiğimde, hala daha çocuğum da, ne demiştim, kendimi buldum ben burada.
Şimdi kimseyi bulamıyorum.
nerdesiniz lan?
1538. ilhamını kaybetmiş.

* *
1537. saati yine tutturamamıştır.

eş zamansız sözlük.
1536. burası gelip uzun uzun baktığımız zamanında taş sektirdiğimiz bir deniz gibi...

ama bazen unuttuğumuz bir şey var birileri hala taş sektirecek yaşta ya da birileri hala taş sektirecek havada...

onlar ki gölde ördek denizde balıktırlar...

"korkak, cesur, cahil, hakim ve çocukturlar.."
1535. math ve yalcın 'ın misafir geldiği sözlük.

(bkz: kendi evine misafir gibi gelmek)
1534. sönmekte olan titrek ateşi büyütmeye uğraşırcasına sol frame'i dolu tutmaya çalışan yazarların son entry'sini 2011 yılında giren kişiler tarafından incitildiği bir ortamdır nedir net ... yine de her insanı kucaklayan ortamdır nedir net .
1533. #1414386

entryden sonra canına kıymaya kalkmış sözlüktür.

şaka bir yana bir ayda yazdığım yazıya denk gelecek bir entry yazmış count . büyük bir zevkle silecekken patron havasına büründüm ve entry entrydir, dakikalar verilip yazılmış bir yazıdır ve sözlük severlikten gelen bir serzeniştir diye düşündüm. hayatımın en olgun anlarından biri idi.bitti.

sevgili count selamını sözlük adına aldım, yine bekleriz.

1532. artık gelenekselleştirmiş olduğum, yaklaşık senede bir nedir.nete kabir ziyareti şenliklerimin sonuncusunda "ekibin yavaştan toplandığı izlenimini edindiğimiz sosyal topluluk..." entrysini görmemle kafamda soru işaretleri oluştu. kimdi bu ekip, nereye toplanıyordu, bu kafa neyin kafası ydı, en sondaki üç noktayla bizi derin düşüncelere mi sevk etmeye çalışıyorlardı, yavaştan toplanıyorlar yihuu izlenimini edinenler kimlerdi, sosyal bir topluluk olmak için gerekebilecek kıstasların en azından bir iki tanesini yerine getirebiliyor muydu bu insanlar vs. vs.


öncelikle son bir haftanın başlıklarına baktım, entryleri girenlerin nickleri şöyle idi.(eksik olabilir şsldkadg)

da killerbean
sanctimonia
murekkep baligi
trjeon
yesil vadi telliogullarinindir

anladığım kadarıyla bu topluluğun büyük bir bölümü zaten son birkaç yıldır boş nedir.nette sözlükçülük oynayan güruh, bu kimselerden başka entry giren olmadığı için zaten bunların entryleri flood gibi, spam gibi görünüyor. eskiden olsa sol framede işgal ettiğin yüzde bu seviyelerde olsa uçururlardı seni troll diye, neyse. bir tane kardeşimiz sözlüğe yeni düşmüş, 10 tane çaylaşlık entrysi girmeye çalışmış, 10 dakikada sekiz tane girip sıkılıp çıkmış. bunun dışında iki kişi kalıyor zaten, toplanmakta olduğu iddia edilen ekip bu iki kişiden oluşuyor sanırım. (selamlar sana kazandibi eğer entryyi görürsen).

yani ekip yavaştan toplanıyoru okuyunca kurumuş dudaklarımdan bir ağıt gibi dökülen "yavaş toplan da saçın başın dağılmasın" cümlesine gerek bırakmayacak bir "yavaştan"lık söz konusu. sosyal topluluk denmiş bu bambaşka zaten, manisa ruh ve sinir hastalıkları hastanesinin bahçesinde gezen iki hastanın hayali arkadaşlarıyla beraber oluşturduğu yirmi otuz kişilik bir topluluk gibi mi acaba bu topluluk? yani herkes göremiyor sadece siz görüyonuz sanırsam.

yav sosyalleşmek istiyorsanız kendinize daha sosyal bir platform bulunuz ya da bulmayın burada sözlükçülük oynamaya devam. son entrysi girileli on sene olmuş güzel bir başlık var aklıma bu geliyor bu durum karşısında. (bkz: kucuk sozlukte buyuk yazar olmak)

ilk entry copy paste ediyorum

---
küçük denizde büyük balık olmak sözünden uyarlanmış mastürbasyon. kendi benliğinden, varlığından ve hayat içindeki pozisyonundan memnun olmayan insanlarda sıkça görülebilecek bir haldir. düşünün binlerce kişinin bulunduğu bir salondasınız, sesinizi kime duyuracaksınız. oysa daraltın kitleyi on kişi bırakın ortada, kitle sizindir. belirtileri şunlardır; herkes beni tanısın amacında olurlar, herkesle arasını iyi tutmaya çalışırlar, karşısına insan almamak adına geri adım atarlar.

bu ekran, yaşanamayan doyumların mastürbasyonu, yalan.
duy, gör, kulaklarının kulaklarıyla, gözlerinin gözleriyle...

gordon ·#469604 · 06 ekim 2004 02:01:50

---

şimdi küçük sözlük bile değil ya neyse, eğlenin gençler.

nedir.nete nasıl yolunu kaybedip de düştüğünü anlamadığım garip çaylak kardeş, bu son sözüm de sana olacak, (klon fake hesap olmadığını kabul edersek) olm sosyalleşmek istiyorsan yanlış geldin, herhangi bir sosyal platform buradan daha sosyal, petrol platformu, ezilenlerin sosyalist platformu vs. bile daha sosyaldir la. git dışarı çık hava al bari, insan görürsün en azından. ha yazdıklarımı kimse okumayacak zaten diyorsan blog aç abicim, foto falan ekliyosun en azından ne bileyim. bu ikisi de değilse arkadaş zoruyla falan yazıyorsun demektir, kafana silah dayamışlar demektir, büyük geçmiş olsun o zaman.


tanım da yapayım, entry bitsin. auryn falan silerdi eskiden böyle entryleri, kanser olurdu millet.

at olsa acı çekmesin diye vuracağım sözlüktür burası, hadi eyw sonra görüşürüz gene. saçma bir şeyler yazacağınız zaman unutmayın ki bir anda count gelebilir, canınızı sıkacak bir şeyler yazıp pelerinine sarınıp gidebilir, esen kalın.
1531. ekibin yavaştan toplandığı izlenimini edindiğimiz sosyal topluluk...
1530. nerde kalmıştık?
1529. #1414002

siyah paltolu casus 'tan alacağı olan sözlük.
1528. insanın diline "ne günler gördük seninle" diye başlayan zerrin özer şarkısını dolayan sözlük. ilk göz ağrım, ağrımız, nice güzel insan tanıdığımız yer 10 yıl geçmiş aradan...
1527. eğlenceli bir mekan
1526. 3 yazar, 26 okur online
da killerbean (m)
math (m)
murekkep baligi (m)

tarih düşmek gerek birçok sebepten *
1525. bir bayramda daha burada, çok insani şartlarda olmasa da yaşıyor ve herkese


iyi bayramlar diliyor. *
1524. "ah, kimselerin vakti yok
durup ince şeyleri anlamaya"

*
1523. yazdığım entrylerden daha uzun özlü sözleri olan sözlük. ne okuyacağım okumuyorum tabi.


ek i misal :

mal kaybeden bir şey kaybetmemiştir.onurunu kaybeden birçok şey kaybetmiştir.cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir....goethe

1522. arada bir çöken, göçen, başını alıp giden atarlı sözlük.
« »
Alakalı olabilir!
- nedi net
- nedir net tv
- nedir net se
- nedir net sa
- nedir netli

nedir.Net