reenkarnasyon »
1. kelime anlamı olarak yeniden dünyaya gelmedir.ölen birinin kişiliğinin başka bir canlı vücudunda yeniden doğması olayıdır.bu şekilde dünyaya geldiğini iddia edenlerin sayısı az değildir.
2. tamamen doğrudur 2012 yılında dünyamız foton kuşağının etkisini tam olarak hissetmeye başladığı zaman inanmayanların ağlayacakları; yeniden farklı vücutta vuku bulmak.
3. doğru olduğu taktirde kuran-ı kerim 'in yalan olacağı, bizim ise dunyaya bir kere geliyoruz olmlarla kendimizi kandırdıgımız olacak mevzuat (bkz: oldum oldum dirildim)
4. genelde insanların önceki yaşamlarında ne olduklarını öğrendikleri zaman hep "rus prensesi, fransız soylusu, dük vs." çıktıkları kimsenin fakir olmadığı, eğer gerçekse deja vu denilen olayın açıklaması olacak, islam inancı ile çakışan olay
5. (bkz: tekamül)
(bkz: nirvana)
(bkz: hinduizm)
(bkz: caynacilik)
(bkz: budizm)
(bkz: sihlik)
6. kaynağini budizmden alan, ruhun bir döngü içersinde bedenin ölmesiyle, bir ba$ka bedenle dünyaya dönmesidir. $öyle ki, ruhun farklı bir bedenle tekrar dünyaya gelmesi bir cezalandırma biçimidir. ne zaman ki uslu çocuk olunur, ruh bir daha geri gelmez ve mutluluğa ula$ılır.
7. islamdusuncesine gore curutulmus ve hos karsilanmayan bir durumdur.insanlarin ruyalari ya da gordukleri hayaller sebebiyle dustukleri yanilgilarin bu tur islere insani kalkistirdigi anlatilir.
8. hayatın yalan olması. keza nedense hep bunu yaşayanlar aynı şeyi anlatır yok beyaz bir ışık gördüm hede hödö..
9. büyük bir saçmalıktan ibarettir...
zaten kime sorarsan taşşaklı biri olmuştur eski hayatında hiç kimse bir bitki değil nedense ya da ben karşılaşmadım*
10. bazen insanın inanası gelen olay
11. geçtiğimiz hafta star tv de objektif adlı programda işlenmiş(işlenememiş konu)konu.kuran,kesin olarak red etmez.her ayet farklı anlamlara gelir.çok garip bir örnek vardı.bir sanatçı(adını hatırlamıyorum) ki bu programa da çıktı.tel aviv e gidiyor,ne bir kelime ibranicesi var nede daha önce ibranice duymuş.dolmuşa binmiş,yolda yanında oturan kadın ibranice saati sormuş.o da yine ibranice cevap vermiş!kime sormuş bilmiyorum konuştuğu dil israil de yaygın olan ibranice değil,daha teferruatlısı yani tevrat ibranicesiymiş.bunuda bir kasabada doğanlar konuşurmuş sadece...
12. genelde hatay,adana,mersinde (şaşırtan kısır döngü)oturan halkın yaşadıklarını idda ettikleri olay.
13. inanmanın tekbir mantıgı bulunmayan.inananlarında nedense hep önceki hayatlarında prens prenses oldugu olay.
14. cem yılmaz reenkarnasyona inanan kişilerdendir.
15. (bkz: peter proud kaç kere yaşadı)
16. cem yilmaz'in
- reenkarnasyon yok kardesim sakin inanmayin. zaten herkez ben kraldim ben kraliceydim diyor. hic ben orospuydum diyen yok.
sozleri ile alaya aldigi fenomen.
17. hayattan istediğini alamayanlara bir umut kapısı. inananları "ulan çar olarak bi doğarsam sulaycam bu dünyanın..." diye iç geçirir belki ama nafile. ayrıca (#236569)mitralyoz un dediğinin aksine cem yılmaz reenkarnasyona inanmayan, inananlarla daşşağın büyüğünü geçen ulu komiktir. hatta "yok öyle bir şey hepiniz yanacaksınız!" dahi demiştir oyununda. "kimi uyutsan çardım, çariçeydim diyor kimse orospuydum demiyor. yok öyle birşey" dahi demiş; "ekselansları ben"i yarmıştır.
18. herkes beden beden geziyorsa nüfus nası artıyor sorusunu akla getiren hede.tabi bu konudaki bilgisizliğim de etkili olabilir bunda. *
19. ayrıca mor ve ötesinin re adlı şarkısında reenkarnasyon teması işlenmiştir..güzel parçadır,dinlenesidir..
20. (bkz: oldukten sonra sevgilinin cocugu olarak dogmak)
21. (bkz: öbür tarafa gittim dönücem)
22. "bir daha, bir daha ne olur" diyip, turnikeden tekrar dünya ya donus.
23. taze yazar.. sözlüğümüze yeni bi tat katmıştır.. hoş gelmiştir..
24. (bkz: reincarnation)
25. isteğim üzerine bilgisini benimle paylaşan, entrysini bana hediye eden, çok anlayışlı, iyi niyetli yazar. sağolsun, varolsun.*
»
Alakalı olabilir!
- reenkarnasyona inanmak
- reenkarnasyona inanan insan

nedir.Net